سوالات متداول
شما ابتدا کالای مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.
شما باید در سایت ثبت نام کرده باشید در غیر اینصورت می توانید در ادامه ثبت سفارش براحتی در سایت ثبت نام کرده و میتوانید از طریق ایمیل ثبت نام کنید.لطفا در هنگام پر کردن فرم، شماره موبایل و ایمیل را درست وارد کنید تا بتوانید کد تایید را بصورت ایمیل دریافت کنید
بعد از خرید، کد سفارش شما و همچنین ارسال آن از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
بعد از اتمام خرید براحتی از طریق صفحه کاربری خود در سایت و قسمت “سفارشات من” ، خرید خود را پیگیری کنید.
بعد از اتمام خرید براحتی از طریق صفحه کاربری خود در سایت و قسمت “سفارشات من” ، خرید خود را پیگیری کنید.
بعد از اتمام خرید براحتی از طریق صفحه کاربری خود در سایت و قسمت “سفارشات من” ، خرید خود را پیگیری کنید.
بعد از اتمام خرید براحتی از طریق صفحه کاربری خود در سایت و قسمت “سفارشات من” ، خرید خود را پیگیری کنید.
شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود و از قسمت “سفارشات من” سفارشات خود را پیگیری کنید.
بله. ۷ روز هفته و ایام تعطیل و بصورت ۲۴ ساعته امکان خرید وجود دارد.
بله ، شما می توانید بعد از ثبت سفارش در قسمت “افزودن آدرس جدید” آدرس شخصی که می خواهید سفارش برای او ارسال شود را وارد نمایید.
شما از طریق درگاه بانکی و با کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانید مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید. همچنین امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.
در بعضی موارد بدلیل قطعی شبکه بانکی پرداخت ناموفق می شود. در شرایطِ پرداخت ناموفق اگر مبلغ مورد نظر از حساب شما کم شد این پول در حساب میان بانکی است.این مبلغ نهایتا ظرف مدت ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب شما برگشت داده می شود ، در غیر این صورت شما باید با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس بگیرید تا مشکل شما رفع شود.
اگر جواب سوالتون رو پیدا نکردید، نگران نباشید، علاوه بر پشتیبانی آنلاین میتونید فرم زیر رو پر کنید تا در سریعترین زمان بهتون پاسخ بدیم.